דבר המנכ״ל

איש העסקים, ג'קי בוטבול, נולד וגדל בעיר חדרה. בצבא שירת כלוחם ביחידת סיור הדבורים המובחרת 914 בחיל הים. בשנת 1983, מיד לאחר שירותו הצבאי, הקים את חברת תפארת, והפך אותה לעסק משגשג ומוביל בקנה מידה ארצי. ג'קי בוטבול משמש כמנכ"ל החברה מיום היווסדה ועד עצם היום הזה.

"הקמתי את חברת"תפארת" לפני למעלה מ-30 שנה, מתוך אהבה אמיתית לתחום העץ, תחום הבניין והעיצוב.
היתה לי מטרה : להקים עסק משגשג ומקצועי בענף האהוב עלי, ולתת שירות מעולה לכל לקוח. יותר מהכול חשוב לי שהלקוחות יהיו מרוצים, והכוונה היא לכל לקוח, בין אם זה אדם פרטי, ובין אם זה משרד ממשלתי, עסק פרטי, מוסד ציבורי או בסיס צבאי.

מגזר נוסף של לקוחותינו הם אנשי המקצוע : מעצבי פנים, אדריכלים ומפקחי בניין. אני נמצא בקשר עם אנשי המקצוע מכל קצוות הארץ, ושמח על כך שהם נמנים על לקוחותינו המרוצים.

אני גאה לציין, כי לקוחותינו המגוונים מגלים שביעות רצון רבה, ולראייה – הם שבים ורוכשים מאיתנו מוצרים משך שנים, ואף מפנים אלינו לקוחות נוספים. יש לנו הרבה לקוחות שהם כבר הדור השני במשפחה, שמגיע ורוכש אצלנו. בהתחלה מגיעים ההורים, ולימים הילדים מתחתנים, מקימים בית, ובאים לקנות אצלנו. כך גם לגבי מוסדות ועסקים שעובדים איתנו. לקוח מרוצה מביא לקוח, שאף הוא הופך למרוצה. כך הולך ומתרחב מעגל הלקוחות של החברה.

ויש לכך הרבה מאוד סיבות. חברת"תפארת" הינה חברה ייחודית. אנחנו מייבאים את הסחורה הטובה ביותר, של החברות המובילות והמתקדמות ביותר בעולם. אין אצלנו פשרה על איכות. יש לנו מחירים אטרקטיביים והוגנים מאוד במוצרים ובהתקנות, ואחת הסיבות לכך היא שאנחנו בעצמנו יבואנים של חלק ניכר ממוצרי החברה.

עוד סיבה לשביעות הרצון של לקוחותינו נעוצה בכך שחשוב לי להיות מעודכן בכל עת במוצרים, בשיטות, ביישומים ובחומרים החדשניים והמתקדמים ביותר שיוצאים לשוק הבינלאומי בתחומי הרצפות, ובפרט פרקטים, דקים, הצללות, שטיחים מקיר לקיר, טפטים, פרגולות, בניית מדרגות עץ, בתחום הדשא הסינטטי ולמעשה בכל מוצר שהחנות משווקת.

אני נמצא בקשר שוטף עם הנהלות החברות והמפעלים המייצרים ברחבי העולם. כל דבר חדש וטוב שיוצא לשוק נכנס מיידית לחברה שלי. לכן ניתן למצוא אצלנו היצע רחב מאוד של מוצרים איכותיים ביותר, מגוונים ומעניינים, המגיעים ממדינות שונות.

אני דוגל בשירות ברמה אירופאית ואמריקאית. המשמעות הוא שירות אישי, איכותי, מקצועי, לוח זמנים מדויק, ותמיד להיות קשוב ואדיב ללקוח בכל בעיה.

היחס האישי ללקוח מאפיין את כל צוות העובדים בתפארת: החל מהנהלת החברה, דרך עובדי השיווק, וכלה בצוותים של ההתקנות. כל העובדים מקצועיים, מנוסים ומסורים לעבודה. חשוב לי שהעובדים יבואו עם מצב רוח טוב ואנרגיות טובות, יעבדו עם חיוך, יתנו שרות מכל הלב, ויהיו קשובים לכל בקשות הלקוח. ואכן, כל העובדים עובדים מהנשמה ועם הלב.

אני מקפיד מאוד על עמידה בלוחות זמנים, חשוב לי שהלקוח לא ימתין למוצר שרכש או לצוות המתקינים שלנו, שאמור לבצע את העבודה בבית או במשרד. אני מודע לכך שכאשר מגיעים מתקינים לבית או לעסק, הם מפרים את שגרת היום- יום של בני המשפחה או העובדים במקום. העובדים שלי משתדלים לסיים את העבודה עוד באותו היום. חשוב לנו להגיע מוקדם, לסיים את ההתקנה באופן יסודי ומהיר, וגם להשאיר אחר כך סביבה נקייה.

יש לי סטנדרטים גבוהים מאוד לא רק לגבי איכות המוצר אלא גם לגבי טיב הביצוע ואיכות העבודה. לכל המוצרים וההתקנות שלנו ישנה אחריות למשך שנים רבות. אני מאמין שצריך להיות קשוב ולתת שירות ללא דופי, מראשית תהליך הקניה וגם אחרי שהלקוח שילם.

מעבר לכל זאת, אני אוהב לעשות את החיבורים המתאימים בין הלקוחות לבין המוצרים שלנו. כחלק מהשירות האישי שלנו -אני וצוות העובדים קשובים מאוד ללקוחותינו, לטעמם, לצרכיהם וגם לכיסם.

חברת תפארת נותנת מענה מעולה ללקוח הפרטי כמו גם ללקוחותיה העסקיים והציבוריים. החברה שלנו בעלת יכולת ביצוע מעולה לפרויקטים בסדר גודל רחב בכל מקום בארץ, ויש לנו על כך אין ספור קבלות.

חברת תפארת רכשה בצדק מוניטין טוב, תודות לעבודה קשה, מקצועית, ויסודית – משך כל שנות קיומה. אני מתחייב להמשיך ולשמור על הרמה הגבוהה שלנו, לשביעות רצונם של כל הלקוחות.

דבר המנכ״ל was last modified: מאי 22nd, 2017 by adminus