פרקט פולימרי מחיר

כאשר בוחרים פרקט לבית חשוב לבצע בחירה נכונה של חומר הפרקט. אחת האפשרויות המומלצות עבור פרקט שעמיד בשטיפה ומים הוא פרקט פולימרי. תוכלו למצוא על המדפים כמה סוגים של פרקט כזה כאשר פרקט פולימרי מחיר תלוי כמובן בסוג שתבחרו ובאיכות. פרקט כזה מתאים לבתים בהם יש ילדים קטנים וגם למוסדות ומתנ"סים בהם מתקיימים חוגי מלאכה ויצירה. עבור מבנים ציבוריים שעוברים שטיפה יומית של רצפת הפרקט הרי שפרקט פולימרי הוא הפתרון.

 

פרקט פולימרי מחיר – LVT

אחד הסוגים הקיימים הוא מסוג פרקט פולימרי LVT. כאן מדובר בציפוי רב שכבות עם בסיס דק אך חזק. השכבות של הפרקט עשויות מחול קוורץ, וויניל ומשולב גם חומר נוסף של פיברגלס. ישנה גם שכבת כיסוי חיצונית לדקורציה עם שכבות מגן נוספות. תהליך ייצור הפרקט הוא בתנאי לחץ ומדובר בפרקט עמיד וחזק. פרקט פולימרי מחיר עבור סוג זה של פרקט משתנה בהתאם לאיכות בה תבחרו, ומתחיל בממוצע מ150 ₪ (נכון לשנת 2022).

 

פרקט פולימרי מחיר – SPC

כאן מדובר על פרקט פולימרי SPC כאשר המראה הוא של אריחים ולא של רצועות פרקט. הדבר נובע מכך שתהליך הייצור מבוסס על שכבת אמצע שהיא קשיחה מאוד ומצופה. פרקט זה קשיח מאוד ועמיד בפני פגיעות. מחירו של הפרקט הפולימרי במקרה הזה גם כן משתנה בהתאם לאיכות שאותה תבחרו והמחיר מתחיל מ120 ₪ אך חשוב לקחת בחשבון שפרקט איכותי יעלה יותר.

חשוב לקחת בחשבון שכאשר מדובר על פרקטים כדאי מאוד לבחור בסחורה איכותית. פרקט הוא לא דבר שרוכשים ומחליפים בתדירות גבוהה, והוא משפיע על נראות החלל בצורה משמעותית וגם מהווה אלמנט מורגש בזמן הנוכחות בחלל – בעת הישיבה, עמידה, גרירה של חפצים ובעת ניקיון החלל. ולכן חשוב מאוד כאשר מדובר על פרקט פולימרי מחיר לא לבחור דווקא בזול ביותר, אלא לבחור גם באיכות. פרקט שאיננו איכותי מספיק יתחיל להישחק ולהיהרס עם הזמן, והדבר משפיע על כל המראה של הבית משום פריסתו של הפרקט בכל שטח החלל. חשוב כמובן לבצע השוואת מחירים ובהתאם לתקציב.

 

לסיכום

עלויות פרקט פולימרי בהתאם לסוג הפרקט:

פרקט פולימירי LVT החל מ150 שקלים
פרקט פולימרי SPC החל מ120 שקלים
פרקט פולימרי מחיר was last modified: אפריל 21st, 2022 by adminus